Sposoby na poprawę SEO bez bloga mieszkaniowego

Blogowanie jest nie tylko trudne, ale także czasochłonne.

Nie będę próbował Cię przekonywać, że blogowanie jest jednym z najbardziej zabójczych narzędzi SEO, jakie posiadasz jako marketer mieszkań. 

Zamiast tego chcę pokazać proste sposoby na poprawę SEO bez bloga o mieszkaniach. Tak, dobrze słyszałeś.

Przyznam, że niektóre z tych metod obejmują tworzenie treści, ale nie na bieżąco. Inne metody to po prostu bardziej przemyślane podejście do rzeczy, które już robisz (lub powinieneś) robić.

** apartamenty na wynajem wrocław **

Pisz i promuj informacje prasowe (właściwy sposób)

Jak powiedziałem, nie wyjdziesz całkowicie z pisania, ale mówimy o jednorazowej treści zawierającej od 400 do 500 słów. Dodatkowo, jeśli zrobisz to dobrze, zbudujesz cenne linki zwrotne zarówno dla lokalnego, jak i ogólnego SEO.

Jednak robienie komunikatu prasowego w celu maksymalizacji lokalnego SEO oznacza bycie strategicznym.

Buduj i pielęgnuj relacje z reporterami, zwłaszcza lokalnymi.

Skup się na serwisach informacyjnych, które obsługują Twoją ogólną lokalizację, i spróbuj znaleźć lokalnych reporterów, którzy koncentrują się na nieruchomościach.

Przeczytaj także: Jak pozyskać nowych klientów

Jeśli nie możesz znaleźć reporterów, wypróbuj narzędzie Moz Link Explorer  , aby uzyskać pomysły, do kogo się zwrócić. Po prostu przejdź do zakładki „Linki przychodzące” i wprowadź swój adres URL oraz adresy konkurencji, aby znaleźć strony internetowe, które już prowadzą do Ciebie. Możesz także poszukać blogerów, którzy mogą być zainteresowani wzmianką o Tobie.

Nawet jeśli otrzymasz wzmianki w mniejszej publikacji, ukierunkowane linki zwrotne i zyskana ekspozycja będą tak samo (lub bardziej) cenne dla lokalnego SEO, jak gdyby Twoje wydanie zostało odebrane przez dużą agencję informacyjną.

Zachęcaj do tworzenia treści tworzonych przez użytkowników

Najlepsza część dotycząca treści generowanych przez użytkowników? Nie musisz tego robić i jest to skoncentrowane na społeczności.

Ale musisz wymyślić kreatywny haczyk lub kuszącą ofertę, aby faktycznie skłonić klientów do generowania treści dla Ciebie. Zaufaj nam jednak… warto.

Zarówno Millenialsi, jak i Baby Boomers ufają treściom generowanym przez użytkowników (UGC) bardziej niż treściom markowym, ponieważ są one bardziej autentyczne. Czemu? Ponieważ to jest prawdziwe.

 Treści generowane przez użytkowników za pośrednictwem mediów społecznościowych nie będą miały bezpośredniego wpływu na Twoje rankingi w Google, ale to nie znaczy, że nie poprawią one Twojego lokalnego SEO. Ten rodzaj treści przyciągnie ludzi do Twojej witryny i zwiększy świadomość Twojej marki. Obie koncepcje prowadzą do zwiększenia liczby wizyt, zwłaszcza wizyt bezpośrednich.

Aby wymyślić dobrą kampanię, zastanów się, czego ludzie chcą lub potrzebują. I pamiętaj, nie musi to być nagroda pieniężna.

Świetnym pomysłem jest zorganizowanie loterii z udziałem każdego, kto opublikuje określony rodzaj zdjęcia na swoim Instagramie i użyje Twojego hashtagu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *