Dodawanie strategicznych lokalnych hashtagów do postów na Instagramie i Pintereście
Mówiąc o hashtagach… najwyższy czas, abyś zaczął bardziej strategicznie podchodzić do tych, które dodajesz do swoich postów w mediach społecznościowych. Według badania przeprowadzonego przez Simply Measured , posty z co najmniej jednym hashtagiem powodowały średnio o 12,6 procent większe zaangażowanie. Ale możesz zrobić jeszcze lepiej.
Sprawdź też: Jak pozyskać klientów
Social Media Examiner zaleca używanie co najmniej trzech hashtagów opartych na lokalizacji w każdym poście. Na przykład, jeśli prowadzisz marketing kompleksu mieszkalnego w Krakowie, możesz użyć następujących znaków: #ilovekrakow, #krakowapartments, #kochamkrakow i #krakow.
Pamiętaj, że nie każdy hashtag musi być bezpośrednio związany z mieszkaniem. W końcu Twoim głównym celem jest zbudowanie lokalnej społeczności. W ten sposób, gdy nadejdzie czas na bardziej ukierunkowane podejście, powiedzmy kampanię, masz już obserwujących, których potrzebujesz, aby ta kampania odniosła sukces.
Aby pójść o krok dalej, upewnij się, że badasz hashtagi, zanim ich użyjesz. Możesz przeprowadzić najpopularniejszą wersję badania hashtagów na Instagramie lub Pintereście. Działa to podobnie na obu platformach, ale poniżej znajduje się przykład tego, jak działa na Instagramie.
Podobnie jak badanie słów kluczowych, nie szukasz tylko dużego ruchu za pomocą hashtagów. Szukasz też hashtagów, które są bardzo trafne dla Twoich odbiorców. Hashtagify to solidne narzędzie, które przyspiesza ten proces badawczy, ale na razie działa tylko na Twitterze i Instagramie.
Utwórz post w Google Moja Firma
Zakładam, że już zgłosiłeś, zweryfikowałeś i wypełniłeś swój profil Google Moja Firma (GMF), ponieważ jest to bardzo ważne dla lokalnego SEO. Ale większość sprzedawców mieszkań nazywa to dzień po wypełnieniu strony GMF… ale czy to najlepsze podejście?
Search Engine Land odkrył, że posty w Google Moja Firma mają bezpośredni wpływ na lokalne SEO.
A tworzenie posta GMF jest śmiesznie proste. Wszystko czego potrzebujesz to obraz i 200 słów tekstu. Oczywiście pomoże, jeśli masz dobry powód, aby opublikować, na przykład wielkie otwarcie, wydarzenie dla rezydentów lub nowe udogodnienie do ogłoszenia.
Apartamenty we Wrocławiu na wynajem
Twórz wiecznie zielone zasoby
To najbardziej czasochłonna sugestia na tej liście, ale w przeciwieństwie do blogowania mieszkań, nie jest to stałe zobowiązanie. Dodatkowo będziesz czerpać korzyści w najbliższej przyszłości.
Ponieważ tym właśnie jest wiecznie zielony zasób, jest on istotny przez długi czas, co oznacza, że ludzie będą się do niego łączyć przez miesiące lub lata. Najłatwiej to zrobić, tworząc zasoby lokalne, takie jak przewodnik po restauracjach w Twojej okolicy, system transportu publicznego lub lista rzeczy do zrobienia w Twoim mieście.
Dlatego pewna wewnętrzna wiedza na temat Twojej grupy docelowej jest nieoceniona. Załóżmy na przykład, że wiesz, że Twoi odbiorcy uwielbiają spędzać czas na świeżym powietrzu, ale wolą podróżować transportem publicznym. Dlaczego nie stworzyć zasobu stworzonego specjalnie dla nich?
Zobacz: reklamy na facebooku